<div style='color: #000;'>Het aanbod van producten</div><div style='color: #d9782d;'>is elke week anders</div> <div style='color: #000;'>De klant kiest:</div><div style='color: #d9782d;'>uitdelen volgens 'winkelconcept'</div> <div style='color: #000;'>We streven elke week naar</div><div style='color: #d9782d;'>een gevarieerd aanbod</div> <div style='color: #000;'>Wij zijn erg blij</div><div style='color: #d9782d;'>met onze vaste leveranciers</div> <div style='color: #000;'>Boter, kaas en eieren </div><div style='color: #d9782d;'>meer dan welkom</div> <div style='color: #000;'>Voedselveiligheid</div><div style='color: #d9782d;'>speerpunt</div><div style='color: #d9782d;'>in strategie</div> <div style='color: #000;'>Minder dan 0,5 % van verspild voedsel</div><div style='color: #d9782d;'>bereikt ons</div> <div style='color: #000;'>We streven elke week</div><div style='color: #d9782d;'>naar een gevarieerd aanbod</div> <div style='color: #000;'>De klant kiest:</div><div style='color: #d9782d;'>uitdelen volgens 'winkelconcept'</div>

Voedselbank Leiden start campagne

Wellicht heeft u de borden zien hangen, in en om Leiden: Voedselbank Leiden is een campagne gestart onder de naam: 'Het kan ook u overkomen'. Met deze campagne wil de voedselbank mensen bereiken die wel recht hebben op een voedselpakket, maar bijvoorbeeld door schaamte de stap naar de voedselbank (nog) niet hebben gezet. Om in aanmerking te komen voor een wekelijks voedselpakket, moet aan landelijk gestelde criteria worden voldaan. Iedereen die zich aanmeldt, wordt hieraan getoetst. Het vermoeden bestaat, dat meer mensen in aanmerking komen, dan zich daadwerkelijk aanmelden. En om deze aanmelding wat laagdrempeliger te maken, is deze campagne gestart. Bij diverse hulpverleners, maar ook bij apotheken, kerken etc zijn posters en flyers neergelegd, zodat hulpverleners een extra instrument hebben om mensen door te verwijzen en kunnen uitleggen dat men zich niet hoeft te schamen voor de stap naar de voedselbank. Er zijn altijd omstandigheden denkbaar, waardoor de financiële situatie zo verandert, dat het wekelijkse voedselpakket van de voedselbank een broodnodige aanvulling is. De flyer van deze campagne kunt u hier downloaden. Een verkleind exemplaar van de post kunt u hier downloaden. De poster kan op origineel formaait op verzoek gemaild worden. 

 

Deel dit nieuws